.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور شرکت سیمان مازندران در نمایشگاه تخصصی صنعت ترکمنستان

شمال نیوز: اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، آب و برق ، نفت و گاز ، خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان شهر عشق آباد از تاریخ 27/5/93 لغایت 1/6/93 با حضور 125 شرکت در قالب 100 غرفه در محیطی به مساحت 16000 متر مربع برگزار گردید.

به مناسبت افتتاح این نمایشگاه جناب آقای قربانقلی بردی محمد اف رئیس جمهور ترکمنستان طی پیامی خطاب به شرکت کنندگان، این نمایشگاه را عامل مهمی در توسعه و گسترش روابط و همکاری‌های اقتصادی و تقویت روابط دوستانه و برادرانه ملت ترکمنستان و ایران قلمداد کرد.

در اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آب و برق، نفت و گاز، خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران، حدود 125 شرکت در قالب حدود 100 غرفه در مساحت بیش از 1600 متر مربع در محل قصر نمایشگاهی عشق‌آباد حضور دارند و به مدت 3 روز آخرین محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

شرکت سیمان مازندران با حضور مهندس یوسفی مدیریت عامل و حجتی مدیر امور حقوقی و روابط عمومی و حیدری سرپرست صادرات در این نمایشگاه شرکت نموده است که با ایجاد یک غرفه به مساحت 16 متر مربع جهت معرفی محصولات تولیدی صادراتی و بازاریابی و جذب مشتری همراه بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.